رئیس اتحادیه تریکو و پوشاک کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه تریکو و پوشاک کرمانشاه گفت: متاسفانه افزایش قیمت مواد اولیه تولید منجر به افزایش قیمت پوشاک و کاهش رونق بازار شده است.
کد خبر: ۱۰۳۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ 27 February 2022

حسین بیات در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: متاسفانه وضعیت بازار پوشاک خوب نیست و یک بازار کاملا معمولی را شاهد هستیم در شرایطی که به شروع سال جدید نزدیک و پوشاک بعد از مواد غذایی نیاز دوم مردم است، اما استقبال چندانی از خرید آن نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه سال‌های گذشته با وجود شیوع کرونا رونق بازار بیشتر و فروش بیشتری داشتیم، افزود: عیدی که در اختیار مردم قرار گرفته با قیمت اجناسی که عرصه می‌شود همخوانی نداشته و مردم هم طبعا قدرت خرید ندارند.

رئیس اتحادیه تریکو پوشاک کرمانشاه با بیان اینکه پوشاک هم کم کم دارد از سبد کالای مردم حذف می‌شود، خاطر نشان کرد: عواملی که وضعیت نامناسب بازار را ایجاد کرده از جمله افزایش قیمت اجناس و کالاها، شیوع بیماری امیکرون و گرفتار شدن سریع مردم به این ویروس، عیدی ناچیز و همچنین افزایش عرضه بر تقاضا است.

وی تشریح کرد: افزایش بی شمار واحد‌های صنفی باعث شده کیفیت اجناس نیز کاهش یابد و متاسفانه به ازای جمعیت واحد‌های صنفی بسیاری موجود است.

بیات تاکید کرد: در حال حاضر یک مانتوی مجلسی با کیفیت مناسب حدود ۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان و یک مانتو اسپرت حدود ۵۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود و این خود گویای افزایش قیمت اجناس و شرایط بازار می‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار